Haridusprogramm "Ajarändurid " Tartu Ülikooli muuseumis
Mängulises programmis kinnistati ajaloo põhiperioode ning tutvusime ajajoonega. Elamuslikus muuseumikeskkonnas saame VR-prillide vahendusel astuda keskaega ning võtta endale erinevate ajastute ja kultuuride peakatteid proovides rolle erinevatest ajastutest ja kultuuridest.
Programm on mõeldud eeskätt 5. ajaloo sissejuhatuseks või kordamiseks, arendades kultuuri- ja väärtuspädevust, loovust ning sotsiaalseid oskusi.
Müüt kunstis. Vana -Kreeka mütoloogia ja kirjandus ülikooli kunstimuuseumis.
Uurisime Vana-Kreeka skulptuure ja jutustati nendega seotud lugusid. Meid kaasati vaatlema, mõistatama, arvama, jutustama, loole lahendusi mõtlema ja eakohaseid ülesandeid lahendama. Vaadeldavad skulptuurid olid loodud Kreeka kunstnike poolt ajal, kui müüt oli elav, austati Olümpose jumalaid ja tekkis kreeka kirjandus. Tunnis lõimiti kunsti, emakeele, kirjanduse ja tänapäeva kultuuriga seotud teemasid. Jutustati lugusid iidsetest muinasjutulistest loomadest nagu kentaur, Kerberos jt.
Kangelaslugude teematunnis "Lood Kreeka jumalatest" jutustati Vana-Kreeka lugusid iidsetest kangelastest, õppisme tundma Heraklese 12 vägitööd ning otsime kangelasi kujude hulgast ja tänapäeva lapsi ümbitsevast maailmast.
Jutustati lugusid Vana-Kreeka Olümpose jumalatest, otsisime neid skulptuuride hulgast ning uurisime millised nad välja nägid, kes olid nende lemmikloomad ja miks nad olid inimestele nii tähtsad.
kordasime atmosfääriga seotud põhimõisteid (kihid, osoon, virmalised)
selgitati atmosfäärinähtuste tekkepõhjusi ja mõju Maale
põhjendati, miks Maa on sobilik keskkond inimtegevuseks ning miks seda keskkonda on vaja säilitada.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar